پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215706
کي‌روش، برانکو، منصوريان و قلعه‌نويي در به در چمن سبز!
تاریخ انتشار : 1395/05/09 18:59:49
نمایش : 1378
درحالي‌که جمعيت ايران دو برابر شده امکانات فوتبال همچنان متعلق به سه دهه قبل است و به همين دليل «جنگ چمن» بين مربيان تيم هاي مختلف راه افتاد. هرچند امکانات موجود هم خوب مديريت نمي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کي‌روش دلخور است که زمين تمرين ندارد، عليرضا منصوريان که قبل از شروع ليگ در به در دنبال زمين تمرين مي شت، همچنين پرسپوليس و طاهري که بر سر زمين شماره دو آزادي با استقلال وارد کشمکش شدند.

به اين موضوع اضافه کنيد تراکتورسازي تبريز را که ورزشگاه يادگار امام(ره) محل برگزاري بازيهاي خانگي اش هنوز آماده نيست و در به در اينطرف و آنطرف است. اين اشکال را به دو شکل بايد بررسي کرد.

مديريت هاي مياني

اول: مديريت هايي که خوب مديريت نمي کنند جرا که هم استقلال ورزشگاه حجازي را دارد و به موقع آن را زير کشت نبرده، هم پرسپوليس درفشي‌فر دارد که به موقع آن را بازسازي نکرده و هم تبريز يادگار امام (ره) دارد که آنجا هم به موقع زير کشت نرفته تا تراکتورسازي و شايد ماشين سازي دربه در شوند.

مديريت هاي کلان

دوم: جمعيت ايران طي سي سال گذشته بيش از دو برابر شده و از ۳۰ ميليون به ۸۰ ميليون نفر رسيده است اما ورزشگاه ها به ويژه در تهران همان تختي و آزادي و شيرودي قديمي هستند و ورزشگاه استاندارد و مدرني که قابليت برگزاري مسابقات کلان را داشته باشد به اين مجموعه ها اضافه نشده است.

جمعيت تهران ۶ ميليون نفر بود که امروز به بيش از ۱۸ ميليون نفر رسيده اما امکاناتش همان است که براي تهران ۶ ميليوني ساخته شده بود. اين موضوع را بايد حل کرد، قرار نيست تيم ملي ايران، استقلال و پرسپوليس تهران و تراکتور سازي تبريز که بيش از هشتاد درصد هواداران فوتبال را در دل خود جا مي دهند، دربه در زمين تمرين يا دربه در ورزشگاه براي مسابقه دادن باشند.

همين امکانات است که فوتبال ايران را عقب نگه مي‌دارد، همين موارد است که تمرکز را بر هم مي‌زند و حتي گاهي کشمکش‌هاي غير ضروري در فوتبال ايجاد مي‌کند و موجب نفاق و عدم اتحاد مي‌شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html